اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Hi. Tak, tu bukan ana. :P heeeee. Basically dari title entry korang dah boleh agak kan? Kupu-kupu stands for sepupu. heheee. Semalam birthday beliau actually and I don't have facebook account to wish her, neither her phone number. Bad cousins? I guess so. :P
Heeee.. So, Happy birthday little sister. She's sixteen this year, which means dia form 4. awhhhh~ how i miss school.. :/ lama jugak tak borak-borak dengan cik. haha. next year dah nak SPM, takut tak, takut tak? :P heheee.. you'll be fine, insyaAllah.. the last time we met tak sempat nak borak lama sebab ramai orang plus Kak Nora agak segan. :P weee~ How's studies? How's school life? ngehehh. Dengar cerita, aktif kokorikulum? Ikut Kak Nora lah tu. *perasan* :P
Enjoy school life once dah habes sekolah, you'll miss school and the worse part is dah tak boleh dah masuk balik kelas and belajar macam masa kat sekolah. Study elok-elok. Hadiah? heh. Duit takde lahh cik. :P
Last but not least, Sanah Helwah Ruhil Syamimi, May Allah grant you with happiness in Dunya and Hereafter. Have a blast. <3>
footnote : Muka beliau macam Najwa Latif sikit kan? :P hehee. bangga ada sepupu muka artis. :B
3>
No comments:
Post a Comment