let me start with this person.. saya penah la suka kat dia ni, tapi lama dahh.. skarang tak lagi.. kitorang penah rapat.. oh, hari tu ade ajl.. eh, tapi bukan yang mase ana raffali menang tau? lame dahh.. last year kot. then ade 1 band ni performed. .BUNKFACE. and at the same time, i was texting with this person.:)
azie : hey, sam ni quite cute kan?
dia : haha. wana know something? dia tu kemba i..

ye, yang pakai baju hijau tu.. this moment, i will always remember babe.. HAHA
*fyi, you tak same langsung dgn dia okay..?heee.. keep on dreaming..
next, that year, when i was close dgn dia.. dia ajar saye maen cubic.. you know.. yang kaler2 tu..

yep, this is it.. dia yang ajar.. step by step tanpa jemu.. even dah berjuta kali buat, but still failed to do so kalau dia tak bagi tunjuk ajar.. HAHA, great teacher heh..? malam tadi, saya try buat.. and i manage buat 1st line ONLY.. ngeee, babe, sorry.. dah kecewakan cikgu! i wish i have a person who willingly teach me exactly like how dia taught me before.. :') terharu laaa kawan.. and and, everytime saya dengar pasal ALICE IN WONDERLAND.. i'm thinking of you.. sokay, i know.. i must go on.. haha.. but, kita still kawan sampai bila2.. kan..?
and perkataan yang selalu dia cakap dekat saya yang buat saya ingat kat dia..
" STICK WITH ME."
i wont forget you.. haha.. there's just soo much memories.. too much secrets i know.. i will keep it with me.. no worries.. i'll pray for your happiness..:)
let's move on to another person. i've known him since i was in form 1.. erm.. let me tell u, mase first time saya jumpa dia.. emr, ade minggu kpj.. then, budak2 form 1 kene masuk dewan tgok pameran bagai.. pastu terserempak dengan dia...
then, dia sesuke je hulur kaki.. naseb baek tak terjungkang.. buat jatuh saham je.. *eh, ade saham ke mase tu? ngeeee..
then start rapat mase form2.. the most memorable person lahhh.. :) dia ni laahhh yang bagi hadiah hari jadi.. jauh dia beli.. thankss, i appreciate it, even dah TERbuang.. haha..
then start rapat mase form2.. the most memorable person lahhh.. :) dia ni laahhh yang bagi hadiah hari jadi.. jauh dia beli.. thankss, i appreciate it, even dah TERbuang.. haha..

that bear.. lebih kurang macam ni laahhh ghoman ehh.. cume, yang isi tu, bukan baby betul.. pooh benarr.. :) heeeee.. i wont forget about senyuman dia.. always here.. *pegang dada.. -_-"

yeap, these are the movies yang sempat kitorang tengok.. aww awww.. *macam mengong jeee..
ade satu tahun tu, cant remember.. citer 9september keluar kat astro. immediately i text DANIA.. hahah.. tell her about how excited i am to watch this muvee.. babe, rindu.. :) but, frankly speaking, this person bukan dania tau?? hee, orang laen.. deyy, ingat tak movie ni..? heeee..

and, yang atas ni, takde kene mengene.. actually, nak google cover lagu when you're gone.. tapi takde. and jumpe yang atas ni.. so, rase mcam "hallolololololooo, tomeinyeeee!".. then terus amik jeee.. -_-" lagu when you're gone.. always be my pebret laaa.. :) thanks for the memories babe.. i hope i can turn back time when the memories are still running..
paling touching kan.. last year, mase my birthday.. lepas about 3years tak contact, all of sudden, dia wished me.!!!! grrrr.. thanks laaa.. TERHARU :')
all i can say is, you're the best memories that i've ever had with my friends.. thanks.. :D
let's move on bayyybeeee!!!
my girlfriendsss.. *psssstt, i'm not lesbo!! grrrr..
saya masih ingat, kita pegi makan kat A&W.. makan waffle ice-cream..

awwwww!! kawan!! ingat tak? ingat tak? pastu tibe2 datang sorang brader A&W, bawak dulang and ade a piece of paper on the dulang..
" adek, abang kat sane tu bagi no phone!!"
awwwww, remember ? HAHA. poyo je abang tu kan? but in the end, kite tinggalkan je paper tu atas meja. *jual mahal.. -_-"i miss you laa sis.. rindu nak study same2.. lumbe2 nak jawab +maths.. kalau saya tak reti saye tanye dia.. macam tulaa sebaliknyaa..

ingat tak? topic kita paling lemah.. but, we never give up.. kita try and try sampai dapat..

and sometimes, we end up this way.. habes kulup tudung dahh.. HAHA.. and buat keputusan, naek bilik guru and tanye pada yang pakar.. :) CIKGU ROHANA.. :)
tak kire mate pelajaran ape pun, kita selalu tolong menolong kan.? i miss you and always will.. that day, we spent time together. i had a lot of fun.. laughing.. seriously, nak balik ke sekolah.. ingat mase exam tak ? mase ulangkaji..? buku atas meja penuh.. macam gamba kat atas.. awwww, rindu lahhh.. :)
idk why. tapi, saya suka gamba yang ni!!! hee, jadikan profile picta eh nanti? <3 and, saya rindu nak denga dia nyanyi lagu ape ntah tajuk dia.. tapi lirik dia macam ni..
" keindahan pelangi adalahh.."
yeahhh!! semua orang tau, itu lagu kebangsaan dia. -_-" heee..
and ulang benda yang same banyak kali.. btw, i love youu.. :)
kakak saya penah cakap..
" friends comes and go.. "
tapi!! saya tak rasa macam tu.. even they're comes and go, but the old one will always be my friends. be my closest friends. that i can proudly admit, they are my family.. part of my world.. :)
*eh, tetibe tacing2 kenape ni? cepat2 lap air mata tu.. -_-"
then, ade lagi someone ni.. dia yang ajar pakai eyeliner..
heee.. thankss.. :) everytime nak pakai, mesti terus ingat dekat dia.. hihihii.. she's my motivater.. or, should i say doctor ****.. HAHA.. malu nak cakap.. :)teheee..rindu nak gelak2 sampai muke merah.. rindu nak gelak sampai keluar air mata.. drop drop orang.. awwww.. rinduu.. :')
bile nak hang out..? that day tak dapat join.. :'( sedih je bila tengok korang tiga orang jalan.. saya nampak awak semua jalan.. saya kat eskalator.. senyum sorang2.. cuba sedaya upaya bayangkan i was there with you.. :) tengok korang ketawa2, sedaya upaya untuk cube tersenyum. bayangkan apa yang korang borak.. i just miss all of you.. nanti bila dah sambung study, i'm sure, lagi susah nak hang out.. :'(
tak kira apa pun berlaku.. they will always be my friend.. always be part of my sweetest memories.. i miss you.. no matter how bad you've hurt me, dont worry.. dah lama saya maafkan.. and i hope, we will always stick together.. thick and thin..
so that's it.. memori yang takkan saya lupe. tapi, tak semua saya cerita.. ada lagii.. maybe, next time.. :) later u'ollz.. love yaa.. <3
