اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
fuhh. fuhh. bersawang dah blog. kesian kamu ye? terbiar macam tu je. Oh btw, kaifa haalukum. Saya? Alhamdulillah, ana bikhair. J
So, tajuk entry tu macam geli matmatmat ke? Hihii. Takpelahh sekali sekala nak jiwang pasal abang sendiri takpe kan? Hihii. So, dia ialah Muhammad Faez, he’s 21. Currently studying at UNITEN. Heee. Alhamdulillah sebab mempunyai seorang abang yang caring macam dia. Rajin, baik, suka buli, (gumuk. Eh? :P) sorry sorry. Ngeeeeee. Entah, i think kan, whenever i need someone, he’s always there for me, cuma saya je yang tak sedar.
Buhuhuhuu.

ni masa Ramadhan. still duduk dekat berek polis. :) saya baru perasan, sebenarnya kitorang banyak ambik gambar berdua. macam couple pulak. kikikikii. dulu selalu keluar dengan dia, naik motor, rempit!! HAHA. tak ahh, tipu tipu.

saya dengan dia beza dua tahun je. kalau jalan berdua kan, sama ada orang cakap kitorang couple atau dia adik saya.. -______- apo ni kak? apo ni bang?? badan seyy punyolahh kocik.
saya adiklahh!! HAHA.

masa kat Penang. :) hihii. dulu saya cekci rupanyaaaa. (baru tahu)

dulu, kalau jalan mana2(masa kecik2lahh) selalu pakai baju sama.. warna sama. kikikikii. ni dulu masuk karate. ngeeeee.

nilah abang saya masa kecik. bihihiii. comel jugeee. boleh tahan. *kau pahal puji ni??*

beheh. ingat lagi, ni masa kat kampung Rantau, baru balik dari mandi Ulu Bendul. :)

hihii. basikal katak. :) rindunyaa laaaa.
.

ni Naim(nama panggilan dia) masa baby. tombam, kalah den. hihii. sekarang pun kan? ek? :P

behehe. nak dijadikan cerita. kaki saya sebenarnyaa cedera. eceh, poyo! mana cedera? muscle ter'injured' je.. and Naim yang tolong urutkan kaki saya. elok sikit kut. awhhhhh! :') comel. ngeeeeeeeeeee.
rahsia, saya pernah cakap dengan kawan saya, "kalau zira bukan adik dia, zira nak je jadi isteri dia." -________________- ni zaman kanak2. tak matang, tak tahu apa.
bihhihihii. :) basically, he's a good brother. encik! saya sayang cik. *macamgelipunada*
haha, thanks for being a good brother. beheheeee. i lap you!!
baru perasan, entry macam takde motif sebenarnyaa.-________- ah gasak! haha. kbye.