اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Ini kisah saya.
peneman tengok wayang. Peneman makan popcorn sebab kakak tak suka sangat. peneman makan kalau teringin apa-apa. peneman tengok running man. peneman kalau tetiba rasa nak tidur lambat. peneman jenjalan kat Jusco. Peneman merempit *ahaks, ai duduk belakang je yiuuu*. Peneman minum petang. Peneman kalau tetiba nak shopping and kakak tak balik seremban. Peneman joging *ini kisah lama*. Penolong downloadkan movie yang dikehendaki. Orang tengah antara diriku dan runningman *hahaha*. Peneman pegi Tesco beli barang dapur. Peneman bawak kereta for the first time lepas dah lama tak drive. Peneman membuli Tacik.
Suka belanja sushi. hihik. Rindu sushi. eh silap. Rindu Cik~
yang tengah tu. Driver ke mana jua. hahah. Peneman shopping baju merangkap advisor pakaian saya. Eh, ke saya yang peneman dia? :P Geng minum petang lepas tu buat2 kenyang bila balik rumah and buat muka terbelahak bila mak ajak makan malam. hahaha. peneman yang rajin melayan bila perangai merapu saya datang. Peneman yang rajin melayan kalau saya keluarkan perkataan2 merepek. Peneman yang rela bila dipanggil panggilan2 pelik oleh saya. Juga merangkap tukang support duit kalau saya tak cukup duit. :P
Basically, memang setiap kali keluar memang peneman yang ni yang rajin belanja. :)
Pergi single. Balik dah berdua. Rezeki dia, bertiga agaknya. :')
I miss you Tumpat! :*
Nampak tak beza makhluk tiga orang sebelah kiri dengan belah kanan? -_- Pamie gedik kata kat Kak Syafiqah "malas nak layan" bila kitorang suruh buat freestyle. Menyampah! *lari laju2, sekeh lutut Pamie* hahaha. malu nak mengaku tapi, rindu kena buli dengan Pamie. :'(
Dah taktahu nak cakap apa. Pamie dah janji no matter what dia akan usahakan supaya saya dapat skype dengan Muhammad Noah Adam. huhuu. Anak buah yang handsome, nama pun handsome. Tak jumpa depan2 dah jatuh cinta. Acane? huhuuu~
Okay dah. One more word.
RINDU!
kbye! *lari laju2 masuk bilik*



