Followers

Sunday, December 30, 2012

Selamat tinggal 2012 dan Assalamualaikum 2013~

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


2012 has been such a wonderful year to me. New experience, new friends, new knowledge, new place, new lecturer, new subjects etc. Somehow 2012 has taught me to think through of everything before I make a decision. 2012 has been a year where I started to go back to His path. 

Banyak sangat pengalaman pahit manis. Earlier this year, tak kenal sangat pun siapa2 except budak2 ADP. 


Since joined World Venture kat Kem Lembah Pangsun, baru kenal budak2 Alevel, SAM, CPU dan lain2. That camp was fun though. Skywalking, game colgate, nightwalking, exercise pagi etc. :) Fikir2 balik heeeeeeeeeeee~ best ouh.. best kalau masa tu kita dah lama kenal. Kan?


Sambut birthday Ras masa tengah practice futsal untuk Sports Day. :) Rindu ni sebab masa ni semua orang ada.  


Sports Day was fun too. :) Even ADP takdelah menang banyak sangat. kihkihkihh. Next year punya sports day dah tak sama dah. orang2 lama ramai yang takde. even ADP pun sikit je. Alevel pulak yang ramai gila. HAHA


Tak cukup dengan tu, join GMJ pulak. Best  jugak. Flashmob. Panas2 sama2. Sama2 bina replika church and banner. Masuk TV. :B


Kakak2 usrah. :) Rindu ni. Kak Solehah. Kak Maryam and Kakak2 ADP. :') Rindu sangat sesi ni. Tahun nilah dimana ana mula mengenali dan mula join group usrah. Important to note that bukan Fizikal dan Mental je kita kene bagi ilmu, Rohani pun penting jugak. :)



Broga Hills with Taylor's University Scholars. :) Hee. Muka kepenatan lepas mendaki. But it's all worth it. Kan? 


Siblings yang sanggup datang Subang semata2 nak kurangkan stress ana. Main Ice skating and minum petang kat Sunway Pyramid. :) 


Ni masa jemput Pamie lepas dia pergi holiday kat Aussie. :) Melawat Kak Syafiqah.


Birthday Eera punya celebration dekat unit A-20-11. :)



Groupmates untuk GBUS, Business Communication masa pergi interview employees dekat Catcha Magazine dekat dengan Mid. Heeee~


Pertunangan Pamie and Kak Syafiqah. ^^


Minum petang dekat Port Dickson dengan Mak, Kakak and Naem even masa tu mata bengkak sebab infection sampai nak keluar kene pakai glasses. :P 


Farewell ADP right after we finished our final for Winter semester. :) 


Hantar Tonah and Doje ke KLIA for Canada. :) Ramai jugak pergi hantar. Hehehhh. 


Farewell Shahir before He fly to US. :) Thanks for the cheese cake. :B rindu nak makan red velvet cupcake



Photoshoot for OMG club. :D dah macam kat obersea pulak. :P Macam salam perantauan tu. HAHA.


RAYA 2011. :) 3 beradik, Naim sebagai photographer. :B



Open house rumah Ashraf Rauf, dua kali k. dua kali. HAHA. and dua2 ana pergi. -__- Adehh. but it was fun three. :D


Broga again with Scholars Taylor's College and University. :)


Gabai, sama trip dengan Broga. Pergi Gabai right exactly after turun dari Broga.. Menggeletar kaki masa nak mendaki tangga2 kat Gabai tapi seriously best! sampai terkejang2 kaki sebab sejuk sangat. :P Naseb ada doktor jugak dalam trip tu. hehee~


Lepak together for the last time before budak2 SAM habes foundation. Bowling in the morning, Classes, Futsal in the evening, Karaoke in the car on the way for dinner, and Pojok for dinner. :) Oh lupa, Camwhoring after futsal. :P


Minggu2 stress untuk semester Fall. Study di Library sampai library tutup. Bila dah stress nilah jadinya. camwhoring. :P I'll miss this in the future. 

Disember menyapa. :) How time flies. I know. Cousin bertunang. Ni menjadi tukang pembawa hantaran. Bila ntah tak perlu bawak hantaran dah, cuma perlu duduk atas kusyen empuk dan menunggu kedatangan. #eh? :P Kidding~ MUAHAHAH. k dah. Azira. Cukup. 



Akad Nikah Pamie, lebih kurang seminggu lepas cousin bertunang. :) Baraka Allahu Lakuma. Selamat menempuhi alam rummahtangga jarak jauh.



Kenduri sebelah perempuan dengan ditemani gadis comel. :P heheheeee.. Aqila Zulaimy yang sudi menemani diri ini di casa, Sheraton Hotel and Kenduri ni. Tak lupa pada Afiz jugak. Haha. Terima Kasih Daun Keladi. ^^

Last but not least, banyak azam yang tercapai dan banyak jugak yang tak. acano tu? :P so let's keep on trying in 2013. Okay?

Maaf kalau ada terkasar bahasa, tersalah tatabahasa, tergurau over etc sepanjang tahun 2012 ni. Semoga 2012 ni menjadi teladan untuk kita menjadi yang lebih baik di tahun 2013, insyaAllah.

Jumpa tahun depan~! 


ps: I won't see Naem till next year. perghhhhhhh~ :P