adik : waalaikumsalam
mak : adik buat apa tu?
adik : baru lepas baca Yaasin.
mak : dah habis baca ke?
adik : dah. tengah duduk2 tunggu isya'
mak : oh, adik buka apa tadi?
adik : maggi *serba salah nak cakap, takut mak risau*
mak : maggi je? adik dah takde duit ke?
adik : taklah. saje je nak makan maggi. adik masak udang masak sweet sour.
mak : ohh. nanti sahur bukannya adik makan nasi. nanti adik sakit perut pulak. buka esok makan nasi tau?
adik : ye. mak buka apa?
mak : Nasi je. lauk ikan masak lemak dengan sayur kailan.
adik : Naim ada ke? kakak? Pami?
mak : Naim balik dah petang tadi, dia kata dia nak study. Kakak dengan Pami ada ni. Kakak ada mesyuarat kat Rembau esok.
*tak sanggup nak taip lagi. rasa macam nak nangis.*
mak, adik rindu mak. taktau kenapa tetiba malam ni macam rindu sangat. rindu abah jugak. kakak pun. Pami and Naim. Adabi and Adabu jugak. :'(
next week, sabtu, kene pergi Campus. ada Practice Test untuk SAT. macam susah je nak balik. the other week baru cuti seminggu, untuk cuti raya terus. adik balik nanti, mak masakkan mee singapore, mee bandung, lontong, rendang semua eyy?? gulai udang dengan kacang buncis jugak. lama tak makan. :'(
sini kalau teringin nak makan tu, susah nak cari. semua mahal, pastu tak sama rasanya macam makan masakan mak. tak boleh tambah2. sekali tu je makan. takde berebut2 dengan kakak, Naim and Pami. :"( mak janji mak masakkan eyy?
everytime mak call adik, adik mesti bajet cool. taknak nangis. konon kuat. tapi malam ni, macam tak boleh tahan dah. lepas mak call, adik nangis. ni masa taip ni pun tengah nangis.:'(
boleh pulak masa menaip ni tetiba keluar lagu PULANGLAH dari Aishah. -_-
okaylaa. kang kalau tulis banyak2 mahunyee kering air mata ni. heee. mak janji tau??
nota kaki : sorry. post kali ni sangat emo. harap korang okay. sebab manusia ada je saat2 dia akan sedih. mustahil tak de rasa sedih langsung kan? okay. byee
next week, sabtu, kene pergi Campus. ada Practice Test untuk SAT. macam susah je nak balik. the other week baru cuti seminggu, untuk cuti raya terus. adik balik nanti, mak masakkan mee singapore, mee bandung, lontong, rendang semua eyy?? gulai udang dengan kacang buncis jugak. lama tak makan. :'(
sini kalau teringin nak makan tu, susah nak cari. semua mahal, pastu tak sama rasanya macam makan masakan mak. tak boleh tambah2. sekali tu je makan. takde berebut2 dengan kakak, Naim and Pami. :"( mak janji mak masakkan eyy?
everytime mak call adik, adik mesti bajet cool. taknak nangis. konon kuat. tapi malam ni, macam tak boleh tahan dah. lepas mak call, adik nangis. ni masa taip ni pun tengah nangis.:'(
boleh pulak masa menaip ni tetiba keluar lagu PULANGLAH dari Aishah. -_-
okaylaa. kang kalau tulis banyak2 mahunyee kering air mata ni. heee. mak janji tau??
nota kaki : sorry. post kali ni sangat emo. harap korang okay. sebab manusia ada je saat2 dia akan sedih. mustahil tak de rasa sedih langsung kan? okay. byee
