Followers

Wednesday, December 7, 2011

polaroid with love




اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ



hari ni merupakan hari kedua terakhir untuk pergi ke class. sabtu dah start final. tapi, why do I act like I don't have to sit for my final?? errrr. ahahah. me is like that. study last minute. jangan tiru ye adik2? it is not a good example.

and so, memandangkan sem paling panjang ni dah nak habes. kami decide nak ambik gambar gunaaaaa Mariah's polaroid! hehehehe. seriously excited gilaa. first time guna. snap then dia terus keluar gambaa. haha. masing2 macam "awesomeee awesomeee awesomeeee"

nasibbaik masa tu tak banyak orang. kikikikii. kalau tak malu jeee. hihihihihihihi. so, kat atas tu adalah hasilnyaaa. Mariah kataa. that camera isn't that pricey but then the film itself yang mahal menggila.



comel kan? camera dia macam mainan jee. harga dia dalam RM 288 je. but dia punyaa film, dalam RM 30 for 10 pieces ONLY! so, tak boleh nak try2. jangan mengada. membazir je nanti.


heeeeee. seriously awesome. I should buy it one day. gerammm okay. sebab kalau pakai DSLR tu, entah bilanyaaa nak cuci gambar kat dalam tu. kikikikiii.. :)

cakap cakap ni. tak sangka dah habes satu sem. orang lain ramai yang dah masuk second sem. kita ni haa baru nak merasa cuti sem yang pertama. ikikikii. well pray for me yaa? thankyou for reading this entry. bye~