Followers

Wednesday, August 15, 2012

waiting~


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Ana tak tahu apa masalah kedai2 di tingkat 1 dengan ana. -__- haishh. ana memang lapar tahap tak hengat punya. yang boleh lead to pening kepala tahap gaban sebab angin dah naik kepala. haaa, ayat memang gangster habes. hilang ayu. :P

and so, dalam pukul 7.57 malam, ana text kedai Haikal, "bihun goreng se." eceh, takdelah macam tu. tapi memang bihun goreng laa. memang lepas tu ana biarkan je tudung melitupi kepala, tak tanggal2. sebab senang nak ambil makanan nanti. dah pukul 9.15 malam. tak datang2. memang kepala dah tak boleh fikir apa. buku account bukak pandang kosong je. ye lah, buat latihan tapi tulah. tangan je gerak melakar nombor puluh2 ratus2 ribu. kepala satu pun tak masuk. penangan angin dah naik kepala.

last2, call ras, minta kepastian Haikal bukak ke tak. memang serius! Haikal tutup weh~ istighfar je tadi. memang sejam tu berlalu sia-sia. eceh, takdelah sia-sia. cuma berlalu dengan tak serunuk nyee lah cause perut lapar menggila. 

then ended up mintak nombor phone mamak pulak. sama, memang dalam kepala fikir bihun goreng je. order dalam pukul 9.20 malam. okay2. eera dah offer nasi impit dengan kuah kacang. okay lah, sementara tunggu tu makan lahh 6 7 ketul nasi impit kan. bagi alas perut. 

then, sambung study lagi. sampai kepala memang dah tak tercapai akalku, ana pesan kat eera, tolong kejutkan 10 minit kemudian. and then, untuk pengetahuan semua, sampai nak dekat pukul 11 ni pung ana tak dapat2 lagi makanan yang diidamkan. hailohh hailohh. panadol dah telan lagi. -____- stress dengan kedai-kedai kat bawah. merajuk dua minggu. kbye.

btw, doakan yang terbaik untuk last paper ana esok. Accounting 2. 8 sampai 10 pagi. :) assalamualaikum.


No comments: