WARNING: THIS WAS AN OLD POST BACK WHEN I WAS STILL IN HIGH SCHOOL. I MADE IT AVAILABLE TO PUBLIC RECENTLY. BARE YOURSELF FROM VOMITING DUE TO THE IMMATURE AND CRINGE WORTHY STYLE OF WRITING.
wee.. as we'll know.. kita ade 7 kembar di dunia ini kan..?? okie, i think people thought aku dah jumpe 4 dari 7 kembar i.. hahahhaaa..
wee.. as we'll know.. kita ade 7 kembar di dunia ini kan..?? okie, i think people thought aku dah jumpe 4 dari 7 kembar i.. hahahhaaa..
sighh.. tapi!! kemba i tu, lawa sangat laa.. wee.. *tiada niat untuk beritahu aku ini lawa.. (-_-")
let's flashback.. mase aku darjah enam.. erm.. maybe 2005.. mase tu, aku rase drama sitkom PUTERI tengah fofular okie.. and at the same time, mase nak ambik UPSR tu, aku rapat ngan sorang mamat nie.. hahahaa.. best jugak kawan ngan dia.. and he's the one yang perasan muka aku macam nora danish.. pelakon sitkom tu.. i was just like " WHAAATTT..???" bia betol mamat niee..
see..??jauh beza laaa.. haishhhh...
okey.. aku dah tak kesah semua.. oleh sebab nora danish tu punyalah comel.. so, aku agak perasan di situ.. *okey, sila muntah sekarang.. wekk.. wekk..
hahahha.. okay, forward ke depan sikit, mase form 3.. tahun 2008.. hari tu, aku stay.. just for fun.. jalan2 semua kat sekolah.. macam orang gilaa.. huuu.. (-_-") ade nabel.. wee~~ my abang.. =).. hmm.. mase tu, tengah tunggu ayahanda jemput.. then tengah jalanjalan dengan nabel, gelakgelak.. suddenly ade makcik jual burger tegur..
makcik : eyh!!! pelakon kan..?? nak tandatangan..
aziera : huh?? (?_?) *tekezut..
nabel : a'ah makcik.. pelakon..
aku dah macam.. "apelah makcik nie merepek..??" hahhahahaaaa...
makcik : alahh.. pelakon citer nie.. ape name dia..?? kaisara.. haaa.. kaisara..
aziera : ape..?? kaisara..??
*aku ngn muke blur pandang nabel.. asking sape kaisara..
nabel : kaisara laa.. kisah kaisara..
aziera : ouhhh.. apelah makcik.. mane same.. kan lain tu..
makcik : same lahh.. baru ingat nak mintak tandatangan..
nabel dah gelakgelak semua.. haishhh.. tak ke terfikir makcik tu apelah yang sari yanti nak buat dekat kgv nie.. okie, try tengok muka dia ea..??

whoaa... sumpah chantekk!!
hahahaa.. when i told my ibunda.. she laugh.. *aku tau, mesti dia banggakan anak gadis dia nie kene puji..?? ( bluekkkkk..!! sila muntah sekarang..)
kembar ketiga aku.. orang puteh meyhh... sumpah comell..

meet stella hudgens.. adek vanessa hudgens..
i just think, she's so damn cute laa... kankankan..?? hee~~~
one of my myspace friend.. dia comment gambar aku dan beritahu muka aku macam stella hudgens.. at first, aku blurr jugak laa.. sape pulak stella hudgens nie kan..?? haishhhh.. but then, one day, dia hanta gambar di atas dekat aku.. hahahhaha.. adoiiyaiiiii.. but yeah, she's superb cute.. hahahhaha.. bangga jugak orang kate serupa nie.. huu~~ (-_-")
and baru baru nie.. someone, kawan dalam myspace jugakk, beritahu muka aku macam heliza..?? huhh..?? nie lagi sorang.. kan jauh macam langit dengan bumi..???
tak ke beza tu..??
tengoklah mate heliza tu.. bulat, besar.. aku..?? sepet.. stim jeh.. hahahhahaha.. aduiyaiiii.. dia cun.. aku..?? chantek laa kan..?? hahahahhaha.. perasan jeh.. (-_-") singai..
hahhahahaaa.. so that's it.. my kembar.. oh yeah!! ade lagi sorang.. tapi kitorang bukan kembar muka.. tapi kembar dari segi persamaan date of birth.. hobbies.. and banyak lagi.. aku kenal dia mase aku form2 and she was std 6.. wee~~ she always there when i need her.. i do love her.. she is my boyfriend and she is my girlfriend.. she is my friend, she is my sister.. she means everything to me.. but yang peliknya.. we've never meet each other.. hahahahha.. aku selalu berdoa supaya one day aku akan jumpa dia.. bila aku ada masalah, dia yang aku carik.. begitu jugak sebaliknya.. aku selalu ingat kat dia.. aku sayang dia.. sighh.. huu~~
i'm glad to have her in my life.. nak tau sape dia.??
heee.. doakan ea supaya aku dapat jumpa dengan dania..?? wee~~ amin..
that's all.. byeeee...

1 comment:
next tyme u post.. u should concern on the size of fonts... colours.. errr.. and when you uploaded pics.. pliz choose the largest.. from previous post... the pics tooo small la dear..
but still.. nice contents.. huhu~
akhirnya.. my sistah suda ade belog!! yay!!
Post a Comment