اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Dah masuk Fall semester 2015 and saya baru nak post pasal graduation. HAHA. Dah seminggu pun start class, entah2 seniors yang graduated semua dah kerja kut.
Some of the seniors yang graduate last semester. Tapi gambar ni termasuk gambar dengan family and beberapa ketul juniors lah.
Ni Surya. Pernah a few times berlakon dengan dia atas pentas as my mother and we were both AJK of AMSISU masa Fall 2014. She always pampered me with her attention and she always treat me like a little girl *in which I admit, suka jugak kengkadang, lewls anak bongsu kan? HAHA*
Kakak kesayangan, Kak Aimi, the first person yang saya jumpa masa first time jejakkan kaki di bumi Ames. I mean selain kak Aisyah lah sebab diorang dua orang yang jemput kitorang. Rindu masakan dia. Fyi, kak Aimi sangat suka masak dan sangat suka bau sabun*eh tetiba takde kena mengena*. Rindulah moment2 kak Aimi check tajwid Azira, tolong Azira hafaz a few surahs. Sabar je dengan Azira, layan Azira and geng #thejirans yang lain. Siapa je lagi nak membebel dekat Manis? Heheh. Jumpa kat Malaysia next year, insyaAllah Kak Aimi. :)
Sebab saya takde gambar dengan Kakak kesayangan lagi sorang ni masa graduation day, so saya masukkan gambar masa graduation night. Though Kak Rara masih ada di Ames *in fact, masih tinggal dekat rumah kitorang* tapi Kak Rara dah nak balik Malaysia ahad ni :'(
Seorang yang tegas tapi ada lembutnya, firm dengan opinion and selalu dengar masalah saya. I am going to miss you *malu nak cakap depan2, kihkih* Thank you for all the *weird, happy and sad* memories. So, kalau terjumpa kak Rara and dia tengah pegang camera, please don't stay still, dia lagi suka ambik video, so adalah a few videos yang tetiba je ada orang berdiri tegak sambil buat peace sign sebab tertipu. lewls.
So, geng #thejirans and Hannah planned nak buat surprise goodbye party untuk kakak kesayangan dua orang ni. Kitorang buat dekat Inis Groovepark. Konon nak buat usrah outdoor and ni salah satu aktiviti. Aktiviti pasal trust in between us. Lewl. Kena tutup mata and akan ada orang bawak.
Kononnya Ras yang bawak and Hajar supposed to have a cover on her eyes tapi.. lewl. Ramai pelakon dalam kalangan #thejirans ni. Belakang sekali tu Kak Aimi, gambar Kak Rara tak sempat ambik sebab kena tinggal kat tapak mula. HAHA. Sorry lah kak Rara and Kak Aimi tapi, terkejut kan? hehe
Orang yang disambut. Kek tu Hajar yang buat and yang lain tolong hias tempat kejadian and Fuzah masak mi udang sebab tu permintaan Kak Aimi sebelum dia balik. Hihi.
Taken by kak Aimi and oh, Manis takde dalam gambar sebab dia ada di Malaysia.
kesayangan.
Biasalah, lepas sesi makan haruslah ada sesi bergambar. :)
Takde dah sumbat 9 orang dalam satu kereta. Seriously akan rindu. Seriously sayang. :) Ukhuwah fillah till Jannah, insyaAllah. For more years to come~ :*
Macam tak percaya dua tahun dah berlalu masa duduk kat sini. Masa first time sampai serius rasa 3 tahun tu lama sangat. Tapi sekarang we have less than a year to go. Bila balik sini tak ramai dah senior yang tinggal for Masters. But still adalah a few families yang baru sampai for Phd. And lagi tak percaya bila balik sini, kitoranglah senior.
Doakan kitorang, yang terbaik, insyaAllah.
Next year is our turn to graduate insyaAllah. :) Senior year, treat us well. Bismillah~
No comments:
Post a Comment