Followers

Sunday, December 16, 2012

my days in the last few weeks in Fall ssmester


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Last few weeks in Fall semester banyak sangat lepak dengan Ras. Macam pelarian pun ye jugak haha. Balik unit pagi-pagi buta, then jumpa balik dalam bas. :D lepas tu ikutla kalau lapar sangat mesti beli breakfast dekat makcik depan Mydin. Sampai Taylors beli nescafe, Ras kalau tak nescafe mesti beli milo. Kalau naik bas 6.45 mesti kitorang lepak2 dulu kat tepi Truffles. Kalau naik 7.45 mesti terus naik Level 5 library. Walaupun pagi2 tu dia tutup section tu. :P selalu je naik lift terus naik level 5 so macam kerani library takdelah nampak. :D

hahahaa. Pagi2 masa study mesti dengar ERA, lepas tu gelak tahan2 sebab dalam library bila JOHARA buat lawak sengal. hahaha. Kadang-kadang tu suka buat perangai sengal, bukak lagu tak pakai earphone. :P

Tengahari, ni memang rutin. Kalau lapar mesti dua-dua terus, "Jom, Arisan!" -___-
seminggu kadang2 boleh 4 kali seminggu. lepas beli mesti duduk tepi lake, lepas tu buat dubbing dekat burung gagak, takpun itik. -___- takde keje.

Hari khamis petang, second last day dekat Casa before start cuti semester,  Ras jadi gila. hahahaha. Jerit jerit, "Mummeyyyyyyyyyyy!" bila ana nak pinjam telekung dia. hahahahaha. dia jerit dekat tingkap pulak tu. Kadang-kadang kalau dah stress sangat study, terus bukak youtube, karaoke kuat2 walaupun tahu dua2 suara tak sedap.:B

oh, Malam khamis. -_____- kitorang rakam video Oppa Gangnam style. ana failed! failed! tak reti den do menari oppa oppa ni. -__- den reti tarian inang jo. :P

Malam before final Macroecons tu paling tak boleh blahhh.. -__-

dua dua study macam apa je, sebab exam pukul 8 pagi and still banyak gila benda kene baca. Ana lahh especially sebab hari khamis exam American Government habes pukul 4 petang.

lepas pekena nescafe dua-dua tak boleh tidur. mula2 Ras cadang taknak tido langsung tapi.... ana fobia! last last semester masa ambil Micro, ana tak tido malam sebab study and ended up masa nak jawab exam ana completely blank. :'(

Malam tu. bukak macam-macam lagu, kalau dah stress nyanyi kuat2. bukak lagu empty decorations, prettiest friend, patah seribu, incubus-missing you *kot*, banyak lagi. teringat masa hari khamis tu, ana penat sangat and tido kejab. Ras kejutkan and nyanyi lagu "U.G.L.Y" sambil menari-nari *tak boleh lupa* HAHA.

Dah habes paper Macro rasa macam "Wow!" hahaha. boleh balik yay. boleh balik, yay! hhaahaha. then kitorang decide nak lepak2 kat sunway dulu. hihiii. Planned dia was tengok wayang. initially nak tengok the Hobbit tapi tulahh, start lambat sangat. so, in the end tengok life of pi. quite an interesting story.. :) best lahh. one of the best thing bila tengok wayang dengan Ras is dia akan overreacted tentang scene movie tu, tu yang thrilled tu. :D

Habes je wayang, dua-dua dah ngantuk gila. ingat nak lepak lagi.. last2 pergi korean street food, lunch. order kimbap roll and lunch set. yummayyyy. dua2 muka dah exhausted sangat. kepala asyik fikir katil and bantal je.. 

after habes je lunch, dua2 decide nak balik. and guess what, sampai je unit Ras, after solat, dua2 terus tak sedarkan diri. penat gila kut sebab malam before that tido lambat gila.. and bangun awal gila. huhuu~

Anyway, my few weeks in Fall semester was fun. haha. selalu je tetiba termasuk conversation pasal isu hati. ngeee, isu random. best! so, sekarang cuti dah start, dalam sebulan macam tu lahh before start our last semester in ADP. So, i'm gonna miss you Ras! hehee. take care. pape tweet ke, message ke, inbox ke, skype ke. hehe. kirim salam Tonah, Gill and family semua. Have fun holidayy.. :D see you next semester. eh tak, see you this coming sunday. :D

oh, uni application dah start but I haven't. adehhh.. sebab Toefl baru nak ambik sabtu ni yang mana sabtu ini ialah hari perkahwinan abang ana sebelah perempuan. Adehhh. Dah lah family semua takde sapa yang free boleh hantar. Naseb ada insan yang baik hati nak tolong hantar and insan yang sudi menemani. hehehe.

btw, 2 days left before Pamie akad. :/ May Allah ease. Amin. Pray for him and my sister too.

Take care.

p/s: kemain panjang lagi tajuk entry.

3 comments:

Fathanah Shukri said...

sedih oh baca :')

Nurazira Abd Ghani said...

huuu~ rindu tonah oh. :')

Anonymous Existence. said...

YO MAMA SAYS YO UGLY! Hahaha. Bilaaaaa nak update pasal Azira pulak ni -_-