اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
hehehh.. I received birthday present from Mak Ros, Ayah, Along, Angah and Syabil. :) hari ni first time drive kereta auto kakak, and then Ayah nampak. segan. haha.. well, Alhamdulillah, everything went well.. takde langgar kereta orang..
sedap~ She made it by herself. Datang rumah just nak wish and bagi hadiah ni.. hehehe.. Adik Syabil datang malu2 salam and cium tangan. comey~ :3
Muka terharu.. boleh? :P heheheee.. tudung tu pung kira hadiah dari Pamie and insyaAllah bakal kakak ipar, Kak Syafiqah.. :) hehehe.. thank youu... loved it! <3 font="font">3>
ni pun hadiah jugak.. dari jauh.. "Reclaim Your Heart" by Yasmin Mogahed. Love it! sebab somehow isi kandungan dia sangat dekat dengan diri. thank you so much. Jauh perjalanan buku tu nak sampai ke tangan.. buat susah2 je belikan.. :') thank you for the thoughts. Take care there..
Last but not least, thanks a bunch to those people yang wish dekat facebook, twitter, and messages.. thank you so much.. :) hee. May Allah bless all of you..
oh. ni wajib.
"Mak, Abah, terima kasih atas segalanya, selama 19 tahun adik berada di bawah penjagaan mak and abah. Hanya Allah yang tahu betapa bersyukurnya adik sebab diberi peluang untuk merasakan kasih sayang dan perhatian dari both of you. am so sorry kalau ada buat salah silap, ada mengecewakan harapan mak abah, atau tak dapat menjadi anak yang baik buat mak and abah. terima kasih lagi sekali atas segala pengorbanan yang telah mak and abah lakukan. last but not least, I love both of you with all my heart for the sake of Allah. May Allah bless and grant both of you happiness in Dunya and Hereafter.. Amin.."
No comments:
Post a Comment