Followers

Monday, August 6, 2012

an Azira


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

okay. Alhamdulillah. GBUS presentation dah selesai. for the first time ana pakai formal menggila. -__-ana tak suka kemeja. the end. serius. ni dipaksa pakai oleh groupmates sbb nak nampak seragam. K. ana rasa ana punya penampilan hari ni macam kelakar. 

okay dah. boleh stop cakap pasal tu. and so, petang ni kena stay sebab nak buat preparation for WREL presentation pulak. haishh.. this coming 12.40 p.m is my accounting test. hari ni macam banyak rushing. here and there. :/

okay takpe takpe. boleh stop cakap pasal tu. lepas tu, ana baru dapat tahu esok adalah iftar untuk OMG club. which means I can't go since Jumaat dah start final. :/and then Khamis pulak iftar untuk SSU lakeside campus with anak yatim.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

nak ikut!! nak ikut!! nak ikut!! tapi.. esok FINAL~ semua sahabat ana pergi. aishhh. ana nak iftar dengan sapa? ana nak iftar apa? :'( sebab among my friends, ana sorang jee yang ambil WREL. 

meaning~ ana sorang je start final hari Jumaat. :'( rasanya on friday tu, semua nak pi hantar kengkawan ke airport. see see see~ banyaknyaa ana tak dapat pergi.. this week pung tak balik lagi.. next next week baru balik. for Raya for sure and at the same time sem break. for two weeks. at last. Summer Semester is going to an end soon. for now, GBUS271 dah tak payah fikir. Alhamdulillah. two more subject to concentrate on. pray for me. If God wills. :)

Jazakumullah khairan kathira.

p/s: I should continue my revisions. Assalamualaikum.

No comments: