اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
apa khabar saudaraku? :) nampaknya semua bergembira ya? bunga api meletup2 kat luar tu. pukul 12 pun belum.
2011 bukan yang terburuk. 2011 tahun terbaik. 2011 tahun di mana saya jatuh tersungkur dan kerana DIA saya kembali teguh berdiri. makin yakin. makin berani mencuba mencari erti hidup sendiri. dunia ni ibarat R&R kat highway tu. kita tak berhenti terus kat situ kita sekadar berhenti untuk melepaskan lelah. itu yang saya faham.
the man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th.
quote yang takkan saya lupa. insyaALLAH. azam tahun baru saya ialah untuk menjadi yang lebih baik dari segala aspek. insyaAllah. gembira2 juga. jangan lupa pada Dia sudah. :) jazakallah khair kerana sudi baca entry ini.
6 comments:
selamat tahun baru ! :D
selamat tahun baru juga D - SIM.
salam tahun baru!
semoga 2012 akan bertambah2 bagus dari 2011 :)
insyaAllah. :)
Amin!!!!!!Jadikan 2011 panduan untuk 2012!!!!muahahaha
Salam perjuangan...
Jom exchange link..
Klik:Bersatu sebagai satu naga
Post a Comment