اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Dari kecik memang parents selalu bawak pergi holiday, selalunya masa akhir tahun, masa dekat2 nak birthday Abah yakni dekat2 nak Christmas.
I remember, being the youngest in the family, saya kena duduk dengan Mak, atas pangku. Haha. Sebab kereta Abah masa tu kereta Iswara model lama. Kalau tak silap lah. Sebab kitorang empat beradik, jadi saya kena duduk dengan Mak kat depan. Dulu, selalu je berjalan satu family.
Gambar kitorang empat beradik. Haha, pardon the emoticon. Sexy sangat pakai rompers je. :P
Haa, abaikan the discolored picture of my family, ni gambar lama. This was at Melaka kalau tak silap.
Bila dah besar sikit, Pamie starts tak follow kalau kitorang pergi holiday. Even kalau balik kampung pun kengkadang dia tak ikut. So somehow, rindu jugaklah. Nak nak pulak lepas Pamie and Akak dah kawen. Last year kitorang pergi Tambun pun Pami tak ikut, tapi ni salah saya, pilih tarikh mengejut sangat. Pami and Kak Long tak boleh mintak cuti. *Ampun~*
So, this year, sebab saya balik, Abah awal2 dah ajak kitorang holiday. Saya kena carik homestay semua. So, we decided to go holiday at Langkawi. Tapi tak pergi lagi, insyaAllah minggu pertama cuti sekolah. This time, insyaAllah semua pergi.
You can't imagine how excited I am to wait for that day to come. You know, have the time to spend with the two cutest niece and nephew. hehe. But I do feel a little guilty sebab semua kena spend some money. sorry. hhaahaha.
Okay, doakan perjalanan kami. :)


No comments:
Post a Comment