اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Dah nak masuk May, akhirnya. :)
Menandakan makin hampirnya final exam untuk semester ke-4 saya di bumi Ames ni. Guess what? I have another to semesters to go through, tak.. Saya tak whining, just nak cakap. Dua tu maknanya sikit je lagi.
Also, bulan lima maksudnya dah nak dekat tarikh nak balik Malaysia. Haha, yes memang saya balik last year, so what? I don't mind what people say, anak manja or what so ever. Janji saya balik, dapat teman Mak kat rumah, habiskan masa dengan Mak, main dengan anak-anak buah yang gebu (k haha, Adam je kut. Aireen tak gebu lagi. Hiks!).
![]() |
| Lagi satu, sebab saya baik hati. :P (Copy paste muka Abang Ngah Aireen ni. lewls) |
![]() |
Dan last sekali, belanja gambar Abang Adam yang dah besar (k maksu rindu awaks sobs)
|
Jadi, doakan saya. Lagi seminggu lebih sikit je nak final. Tak sabar nak balik, nak makan masakan mak dan makanan Malaysia (sobs ai kempunan) haha.
Till then. Assalamualaikum.
ps: InsyaAllah kat Malaysia nanti saya akan update winter trip saya :)




No comments:
Post a Comment