Followers

Thursday, April 23, 2015

Catching up (sikit je lah tapi... )


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Sebelum tu, sebagai tanda maaf sebab dah lama biarkan blog ni penuh dengan sarang labah-labah, anai-anai dan habuk (cehh over okay description), jadi saya mulakan dengan menghias blog kesayangan dengan bunga tulips belakang Gerdin building. Hee Spring is here!
 
Dah nak masuk May, akhirnya. :)
Menandakan makin hampirnya final exam untuk semester ke-4 saya di bumi Ames ni. Guess what? I have another to semesters to go through, tak.. Saya tak whining, just nak cakap. Dua tu maknanya sikit je lagi.
 
Also, bulan lima maksudnya dah nak dekat tarikh nak balik Malaysia. Haha, yes memang saya balik last year, so what? I don't mind what people say, anak manja or what so ever. Janji saya balik, dapat teman Mak kat rumah, habiskan masa dengan Mak, main dengan anak-anak buah yang gebu (k haha, Adam je kut. Aireen tak gebu lagi. Hiks!).
Nah, belanja satu gambar Aireen, dengan Mama Aireen. :)
Lagi satu, sebab saya baik hati. :P (Copy paste muka Abang Ngah Aireen ni. lewls)

Dan last sekali, belanja gambar Abang Adam yang dah besar (k maksu rindu awaks sobs)
Jadi, doakan saya. Lagi seminggu lebih sikit je nak final. Tak sabar nak balik, nak makan masakan mak dan makanan Malaysia (sobs ai kempunan) haha.
 
Till then. Assalamualaikum.
 
ps: InsyaAllah kat Malaysia nanti saya akan update winter trip saya :)

No comments: