اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
Entah. Jadi anak bongsu maknanya takda peluang nak dukung bayi kecik.
Anak Pamie, Adam lahir pun masa tu masih di Ames, tanggung rindu yang amat.
Balik sini bila si Dadam tu dah nak cecah 10 kilo yang mana bayi sebesar dia takdalah sebesar tu.
Tapi bila pergi rumah Pakteh kat Kajang hari tu, at last.
Jumpa sepupu yang sorang ni, lebih kurang sebaya dengan Adam tapi sekali ganda ringan dari Adam.
You know, that feeling.
That feeling you feel when you gotta hold a baby.
That feeling you feel when those little fingers holds your finger.
That feeling you feel when those big eyes staring at your face.
That feeling you feel when she smiles at you.
That feeling you feel when she fell asleep on your lap.
Yes, that feeling.
p/s: Kakak tengah pregnant jugak. And rasanyalah, saya masih juga tak berkesempatan nak jumpa baby kakak masa baru lahir sebab saya akan pulang ke Ames August ni. Lagi sebulan. :'(
No comments:
Post a Comment