اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
hi! Sekarang ana tengah duduk sorang-sorang kat level 5 library Taylor's Lakeside. Baru lepas study and tetiba teringat kat family yang terasa macam dah lama gila tak jumpa. :'(
Tetiba ter'stalk' profile facebook Naem and ternampak link blog kakak. Terus klik. and then.. I go through her old posts from 2009. :'( rindunyaaaaa~
so here I am. with tears brimming in the eyes. Tahan supaya tak nangis. I think I'm homesick. Sangat. Haihhhhh~
Then what did I do? I go through le pictures in my lappy. Raya, Umbai, LCCT, Jusco, Sunway Pyramid, Pizza Hutt, etc. rindu lagi..
Baru perasan yang sebenarnya susah nak ambik gambar dengan Abah. Hhahahaaa. Abah pemalu sebenarnya. :P rindunyaa. Selalu on the phone je dengan Abah. Dapat result Test call Abah. Nak test call abah. That day I texted him, telling him that I missed him. :') Now? I am missing him.
Mak. Last night she called me. and she asked me, "Kenapa lama tak dengar cerita?" and I answered, "Mak pun. Lama tak dengar cerita." giggled. haha. comel. Rindu masakan mak. Rindu semua. Haihhhhhhh~
Encik Buncet! -___- rindu jugak kene buli dengan Pami walaupun kadang-kadang tu annoyed jugak. ahaha. especially kalau tetiba dia lalu sebelah and sekeh kepala lepas tu cakap tak sengaja. terlanggar. Lagi tak boleh blah kalau dia sekeh kepala lutut. Kau ada? :P haha. Sekarang dah masuk bulan 12. Tak lama je lagi akan ada ahli keluarga baru. Still can't imagine it tapi tulahhh. InsyaAllah semua okay. Rindu. :'(
Ni. Buah hati. :') Kakak. lagilahhh rindu menggila gila. Lama gila tak jumpa. Tak call. Ana pun tak tahu kenapa ana tak call dia. Ego mungkin. haihhh. rindu nak keluar dengan cik. Rindu nak borak2 dengan cik. Rindu nak jadi gila-gila dnegan cik. Rindu nak teman cik shopping. Baju untuk kenduri dia dah beli ke belum. Tak tahu lahh. Rindu sangat ni. :'( Rindu nak dengar dia nyanyi sambil main dengan abi, acik and abo. Rindu.
Pakcik ni. :') Hari tu wish birthday simple tapi buat org touched. :') Lagi rindu. I just found out, gambar berdua tak banyak. dulu banyak. sekarang dah kurang. Kalau ada pun muka kita berdua mesti tak senonoh. memang taklah nak upload kat blog kan? rindu nak tengok wayang sama-sama. tengok running man sama-sama. tengok we got married sama-sama. haihhhhhhhhh. Rindu.
Gambar Abo masa kecik. rindu si boyott ni. Haihhh. Rindu perangai manja dia. Rindu nak begurau dengan dia. rindu nak cium kepala dia. Rindu sangat-sangat!
Gambar handsome acik. -_____- Kucing paling sombong tapi dalam hati ada taman. gedik! mengiau tak macam kucing. bulu gebu! Bau basi! aishhhhhhhh. Rindu! Rindu tahu? Balik nanti siaplah, kene buli nanti.
Gambar Abi. Sekarang dah besar sikit kut. Rindu jugak ni walau sekarang dah jarang duduk rumah. asyik keluar je jaga kawasan. lepas gaduh2 sampai kakak atau Abah kene kejar dia. -___- Balik luka-luka, terseliuh sana sini. lepas tu kene urut dengan mak. Haihhh. rindu sangat.
So here I am. Struggling untuk siapkan last projek, assignment, study untuk final start sabtu ni. ye, 1st paper hari sabtu. -___- sikit je lagi Azira. Seminggu lebih je lagi. Kuatkan semangat. Lillahitaala. InsyaALLAH semua akan okay. Mak, Abah, Pamie, Kakak, Naem, doakan saya. Doakan yang terbaik untuk saya. Jaga diri. Rindu semua. serius.
Okay. I love you.

No comments:
Post a Comment