Followers

Friday, December 16, 2011

no man is an island.


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Selama berada di Taylors. :)
jumpa bermacam ragam manusia.
jumpa bermacam perangai kawan.


Mariah, Eera, Hanan, Syu, Hajar, Aina, Ras, Fuza, TS, Amalina, and Salsabila.
Sheena juga.

:)

saya dah start cuti sem. pheeewit. first time merasa cuti sem. kihkihh. terlepas dari bebanan assignment English yang gila.
calculus yang melambak.
and Chemistry yang.. err.. errr. nevermind.


macam post pasal polaroid tu. this is some of them. enjoy.

macam family photo kan? just takde ayah je. :B

me is in the middle. for sure.



moustache. :B berangan! credit to hanan's hair. haha



first picture. :B
credit to Eera.

solo picture. mariah is the first model. pheeewittt! :') imissyou.


Hanan Syahmi. imissyoutoo. :')

Eera aka ze roomate. :') missyouthree sis. hee


this picture was taken by Sheena. semua baring atas tanah weh. sanggup. kikikii
even matahari terik gila. sanggup.
anyway, i loike this picture. :')


last but not least. Nurazira Abd Ghani. heeee.
i wont wear that baju kurung anymore.
meisdontlikeit.

urghh. padahal baju tu baru lagi. haihh. takpelahh. kumpul duit beli baju kurung baru. :'B
thanks for reading this entry! Syukran Jazilan Ya Ukhti.


nota kaki : Qila guna saya sebagai model untuk adik dia. :') meremang bulu roma bila dengar.. hee. teringat Naim pernah cakap, hidup saya ni kalau bukukan jadi novel mesti best. hihiii.

No comments: