اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
lama tak jumpa pami (abang yang sulung). dia pergi aussie. tengok (ehem. bakal kak ipar) graduate kat University of South Australia. dia bachelor of pharmacy holder. pheewittt. bilalah tiba masa saya. hehe. so, pami ikut family Kak Syafiqah, pergi Aussie. lama dah. since saya start cuti. so... (errr. tak suka mengaku. tapi..... arghh. rindu andalah encik)
relaks je jalan2 aussie pakai tracksuit. kihkihh. insyaAllah, nanti saya graduate, saya ajak abah, mak, kakak, Pami, Naim(or mungkin kak ipar and abang ipar sekali. kalau dah laa) hehe. kita jalan2 US pula ya? amin. seronok je tengok kak Syafiqah punya gamba graduate. hehe. (eceh ada hati! baru habis sem 1. nak fly lambat lagi. application essay pun tak start lagi. -_-)
and so. ambik pami baru baru ni. ambik dia kat LCCT. pergi dengan kakak and Naim. Pami tak bagi ajak abah and mak sebab nak beli hadiah birthday abah this coming 26th disember. ngeee. nak kongsi duit. so, kami berempat beradiklahh.
ceria nampak?? hihii. Pami kata kat Aussie tengah summer. matahari terik tapi sejuk. acano tu? hihii. bibir Pami kering gila. kesian Pami. takpe2, nanti saya dengan kakak pinjamkan lip balm. kihkihkihh.
sementara tunggu tu kan... kitorang melantak kat oldtown white coffee dulu. before that, erm... erm... nak mengadu boleh?
since start cuti, tak pernah sehari pun tak minum petang. -_- exercisenya malas. adehh. hari tu timbang dah cecah 50+ dah. arghhhh. dah gemok.. arghhh. nak kurus balik. agaknya bahagia sangat duduk rumah, tu yang banyak makan. sampai empat kali sehari. kena pulak dengan masakan mak yang ummmph! adehh. tak tertahan nafsu makan. okay dah. sambung cerita balik :P
ni dah nak balik. tapi nak singgah jusco jab. beli hadiah abah. hehe. kakak, pami and me. :B
ehem. ni lagi satu. sejak dah start college life ni kan.. -_- jerawat bertambah kat dahi. tertekan sangat ke apa? arghh. tapi takpelah. mana ada orang kisah ye tak? :B janji happy and tak lupa Allah SWT.
andddd...... taraaa!!! ni lah hadiah abah. jam tangan crocodile. beheee. kitorang kongsi duit ramai2. comelkan? behehehe. ingat nak beli jam BEN10 je. yang tekan2 tu. (eh, tipu2. marah abah kang. kihkihh)
sampai2 rumah je, saya terus hulurkan beg tu. abah bukak and said.. "woooshhh. crocodile. mahal ni."
pami pulak cakap, " alah.. kongsi duit dengan adik2. abah takde jam kan?"
abah : " takde jam apanya. banyak."
pami : "alaaa, tu jam pergi pejabat. ni jam jalan-jalan.:"
erkkk? pun boleh pami.. so sekarang, lengkap dahh family saya. 6 orang. hhihiii. serius meriah. I rinduuu meriah2 macam ni. behehe. saya ada nama baru.. -_- pami yang bagi. iaitu... "si buncet insaf. "
hampehh betul. dia pun buncet. adehh. okay2, kang merepek pulak kang. eheeee. kthanksbye. thankyou for reading this entry. :B assalamualaikum.
2 comments:
waaaa...seronoknya tengok gambar tu semua:)
baiklah si buncet insaf.. :p
Post a Comment