Followers

Friday, November 11, 2011

changes



اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ



bismillahirrahmanirrahim. manusia bisa berubah. ya kerana diri ini milik Allah. bila bila masa sahaja hati ini boleh diterbalikkan olehNya. saya sedar, post sebelum ini banyak ke arah duniawi. saya mengejar nikmat dunia. astaghfirullah. namun, saya takkan delete apa-apa post seperti apa yang telah saya lakukan sebelum ini. biar post lalu menjadi ikhtibar supaya saya takkan kembali menjadi seperti Azira yang dulu.

saya minta maaf jika ada salah silap yang pernah saya lakukan sama ada secara sedar atau tak sedar selama saya menceburi bidang blog memblog ni. sesungguhnya saya hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. tegurlah saya jika ada tindakan saya yang tak betul. saya perlukan bimbingan anda untuk menjadi lebih baik. InsyaAllah.

maaf jika ada janji yang saya taburkan tak tertunai. maafkan saya. mulut manusia manis menabur janji, tapi sukar untuk ditepati. maafkan saya sekali lagi. ada nasihat ingin dikongsi? sila comment. :) saya berbesar hati untuk mempraktikkannya jika ianya memberi manfaat kepada kita semua.

assalamualaikum.

2 comments:

Cik Tetra said...

manusia mmg cepat berubah..tp kalau dia berubah ke arah satu yg lebih baik..alhamdulillah..tp kalau perubahan yg ke arah x baik. org2 sekeliling boleh menegur dgn cara yg baik.. :)and kite kena menerima kritikan dgn hati yg terbuka..insyaallah kite akan menjadi org yg lebih baik.. :)

*sorry tercomment pnjg pulak..heee :)

Nurazira Abd Ghani said...

eheee. terima kasih sudi comment. :)
ya, kalau perubahan ke arah kebaikan Alhamdulillah. InsyaAllah.

heeee, it's okay. :D