ada yang kita kenal since we're 9 or even 5 y/o.. we know nothing at that time. makan pun mak suap. pakai bedak tepek2 lagi kat muka. nak pergi toilet nak u'uuk, tak tutup pintu pun takpe. hihii. :B main guli lagi. main getah lagi. main galah panjang. main galah padi. main baling2 selipar. anyonyoo. rindu pulak. :')
masa birthday paling best. kejut abah bangun pagi2 semata2 nak pegi singapore street. pegi kedai menan.* ejaan mainan. hihii.
beli menan masak2. teddy bear. pistol bang bang. lego. barbie doll. and macam2 lagi. tskk tssk. rindu lagi. masa tu, hingus kawan meleleh kita kawan je dengan dia. kawan selamba korek hidung depan kita, kita boleh je pegang tangan dia. HAHA.
awwh. rindu. lepak rumah kawan main menan kawan sampai nak dekat maghrib, tunggu mak panggil balik baru terhegeh2 nak balik. jealous dengan kawan sebab kawan ada menan rumah2 yang besar. balik rumah nangis2 dekat abah, mintak belikan satu. hihii. bila dah beli, pergi rumah kawan cakap, " aku ada ni, kau ada ke?" HAHA.
pergi kelas ngaji sama2. balik lari2 even tengah pakai baju kurung or kalau demand sangat baju kebaya. kain kene angkat sampai lutut supaya laju je nak sprint. :P haha. konon takutkan kawan ada hantu tengah kejar. *padahal sendiri yang cakap, sendiri takut. haha. lari sampai terjungkang2 jatuh. darah2 lutut. balik kene marah dengan mak lagi.
heeee. yes, you're special to me. tak kira sama ada awak kawan masa tadika, kawan masa sekolah rendah, sekolah menengah, kawan masa perkhemahan kadet polis, kawan kat facebook, or kawan ape2 je. :) mesti korang semua ada childhood memories yang suweet suweet kan? tapi to be honest. kawan yang paling saya sayang ialah kawan masa sekolah menengah. ♥kawan yang still stay by my side even result exam hampeh. kawan yang support duit kalau hari tu kita terlupa amik duit atas meja. kawan yang risau tentang kita bila kita pengsan masa buat presentation BM. -_- HAHA. itu saya. kawan yang sanggup menapak sama pergi parkson sebab kita kempunan nak makan kuew tiow goreng pedas kat foodcourt. kawan yang kadang2 tumpang kereta yang sama kalau stayback. kawan yang bagi pinjam kredit kalau mak abah kita lupa jemput. heeee.
sekarang masing2 dah mula buat hal masing2. sorang ke sana. sorang ke situ. sorang ke sinun. buat masa sekarang, semua kawan saya dah masuk U. saya je yang belum. so, bila online tu serius terasa sunyi. rasa macam nak deactivate terus account FB.
yes. kawan ni sangat suweet tau. diorang kadang2 sanggup gelakkan jokes yang kita buat even jokes tu annoying gila. HAHA. but last2, diorang akan bagitau depan2. " wehh, tak lawak langsung kot." kadang2 bagi baju sekolah yang diorang gosok tu komot sebab korang perlukan hug. kadang2 diorang bagi kita basahkan baju sekolah diorang dengan air mata sebab kita frust dengan bf or gf kita. HAHA. kawan yang bagi kita curik2 makan dalam kelas sebab kita dah nak kene gastrik. siap bagi kita makan bekal dia. bila kantoi, dia mengaku dia yang makan semata2 taknak cikgu marah dekat kita. :')
kawan yang sanggup berkorban untuk kita. :")
kawan yang always by your side tetiba hilang. confirm kita akan rasa kehilangan. hidup rasa kosong. nak contact pun susah. :"( so, korang akan start rasa rindu bagai kat kawan. masa nilah, kita akan rewind balik kenangan2 kita bersama mereka.
kawan yang buat kita ketawa guling2 even masa tu kita tengah marah tahap gaban. kita tengah tension gila2. kita tengah nangis. hanya guna mimik muka yang merepek. :)
kawan yang buatkan cookies, cupcakes. dadih, spaghetti. heee, lepas tu kita melantak sama2 masa rehat. :")
kawan yang sanggup on the phone dengan kita berjam2 sebab nak dengar kita luahkan perasaan. sampai panas telinga. tukar posisi handphone. and macam tulahh sebaliknya.
kawan yang tak habis2 ejek kita gemok. kawan yang tak habis2 gelak tanpa sebab. kawan yang ada taste pelik2. tapi kita still sayang dekat dia. tak kira, betapa peliknya dia. as long as dia terima kita, we will find out that the weirdness in them itulah yang buat diorang ohsem. buat kita rasa happy bila kita duduk2 borak dengan dia. buat kita rasa rindu bila tak dengar suara diorang. buat kita terus senyum lebar sampai nak tekoyak bibir bila tetiba one day, dia call and tell you the truth. :')
last but not least. i love you for who you're friends. it doesnt matter kalau awak lelaki atau perempuan. well, friends ni skop dia luas. so, takde exception. take care love. i'll be here, thinking of you even you don't have some time to sit and let your mind fly and think about me. :) be strong. dont give up easily just sebab hal yang remeh temeh. if you fall, find your kekuatan untuk bangkit semula dengan semangat yang baru. whatever your decision might be. i'll support you from behind. ♥
No comments:
Post a Comment